5,280,000,000 تومان
شماره آگهی: 8679

توضیحات آگهی

آپارتمان ویو دریا سرخرود
این آپارتمان با نمایی شیک، پارکینک، آسانسور، سند مالکیت تکبرگ و تراسی بزرگ با ویوی عالی به ساحل دریای خزر در شهر سرخرود شمال کشور، استان مازندران واقع شده است.
برج ساحلی دارای ۲ اتاق خواب با کف سرامیک می باشد. این آپارتمان رو به دریا با به کارگیری بهترین متریال روز، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ ۱۱۰ متر دارای ۷ طبقه که واحد های کل آن ۲۱ تا و این واحد فروشی در طبقه ی ۵ با تمامی امکانات رفاهی از قبیل : آسانسور، پارکینگ، انباری، گاز، پکیج، رادیاتور، باربیکیو، آلاچیق، ماهواره و با سرایدار دایمی از معماری اصولی بهره مند می باشد. آپارتمان ساحلی از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت تکمیل بوده است. ویوی عالی از ساحل دریای خزر و مناظر اطراف با استفاده از تراس و روف گاردن بزرگ و شیک ساختمان به بیننده منتقل می شود. فاصله ی آپارتمان تا دریا ۲۰۰ متر و فاصله تا جاده ی اصلی ۳۰۰ متر می باشد بنابراین آپارتمان با موقعیت مکانی بی نظیر دسترسی راحتی به ساحل دریای خزر و مراکز خرید را برای شما عزیزان به راحتی فراهم آورده است.
این آپارتمان با نمایی مدرن ،تراس و روف گاردن به مساحت ۵۰۰ متر با چشم انداز زیبا به ساحل دریای خزر و دسترسی راحت به مراکز خرید با آسانسور، پارکینگ، انباری، گاز، پکیج ،رادیاتور، هود، گاز، کابینت، باربیکیو، ماهواره و سرایدار دایمی در خط دریای سرخرود شمال کشور، استان مازندران که قیمت هر متر مربع آن ۴۸ میلیون تومان و به مبلغ ۵/۲۸۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید آپارتمان رو به دریا در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

املاک جهان در سرخرود

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آپارتمان ویو دریا سرخرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *