9,200,000,000 تومان
شماره آگهی: 8800

توضیحات آگهی

آپارتمان ویو دریا سرخرود.قیمت آپارتمان ویو دریا سرخرود.فروش آپارتمان ویو دریا سرخرود.این آپارتمان پلاک اول در سمت دریا با نمایی مدرن، تراسی با ویوی عالی به ساحل دریای خزر، سند مالکیت تکبرگ و آسانسور در سرخرود شمال کشور، استان مازندران واقع شده است.
آپارتمان لب آب با به کارگیری بهترین متریال روز، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ ۱۶۵ متر دارای ۱۵ طبقه که این واحد فروشی در طبقه ی ۳ با چشم انداز زیبا به ساحل دریای خزر و با تمامی امکانات رفاهی در محیطی مناسب از معماری اصولی و با کیفیتی بهره مند می باشد. برج ساحلی دارای ۳ خواب مستر با کف سرامیک می باشد. آپارتمان سمت ساحل از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ، پروانه ساخت و پایان کار تکمیل بوده است. ویوی عالی از تراس بزرگ ساختمان می توان ویوی عالی از ساحل دریای خزر و مناظر اطراف دریافت کرد و از جمله امکانات آن می توان به آسانسور ،پارکینگ و انباری اشاره کرد. فاصله ی آپارتمان از دریا چسبیده به دریا و فاصله تا جاده ی اصلی ۶۰۰ متر می باشد بنابراین آپارتمان با موقعیت مکانی بی نظیر دسترسی راحتی به ساحل دریای خزر و مراکز خرید را برای شما هموطنان عزیز فراهم آورده است.
این آپارتمان با نمایی مدرن، بنایی نوساز با آسانسور، پارکینگ، انباری، سند مالکیت تکبرگ، مجوز ساخت، تراسی با ویوی عالی به ساحل دریای خزر و فروشگاه ها در خط دریای خزر سرخرود شمال کشور، استان مازندران به مبلغ ۹/۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید آپارتمان پلاک اول در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

کارگزاران املاک جهان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آپارتمان ویو دریا سرخرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *