توضیحات آگهی

خریدو فروش آپارتمان سرخرود خط دریا
آپارتمان لاکچری شیک با بنایی نوساز و نمایی مدرن و زیبا فول امکانات با تراس بزرگ ویو دریا، آسانسور مناسب برای سکونت، خرید و فروش یا سرمایه گذاری در شهر سرخرود، شمال استان مازندران میباشد.
این برج ساحلی لوکس با معماری زیبا و اصولی و طراحی داخلی خاص دارای امکاناتی نظیر دوربین مدار بسته، هوشمند سازی شده، نما مدرن، نصبیحات نصب ،کمد دیواریی های شیک، نشیمن ،کابینت، شوفاژ، پارکینگ و انباری، حیاط زیبا با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و با صفا بسیار حرفه ای محوطه سازی شده در محیطی دنج و دلنشین، سند تکبرگ، مجوز ساخت پابان کار و با به کار گیری بهترین متریال روز به مشتریان محترم و گرامی ارایه میگردد. این آپارتمان ساحلی در فاصله کوتاه از مرکز شهر، ۴۰۰ متری از جاده اصلی و فاصله ۱۵۰ متری از دریای سرخرود قرار دارد بنابراین دسترسی اسان و راحتی برای شما عزیزان برای اوقات فراغتتان فراهم آمده است.
این آپارتمان ساحلی لوکس با بنای ۱۲۰ متر دارای ۲ اتاق خواب مستر می باشد. همچنین از تراس بزرگ ساختمان میتوان ویوی ابدی دریا، جنگل و مناظر اطراف داشت. این آپارتمان لاکچری ساحلی در محیطی دلنشین و ساحلی با نمایی شیک و مدرن، تراس بزرگ و با تمامی امکانات رفاهی به قیمت ۴/۵۶۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد تومان به فروش میرسد.
بهترین فرصت خرید را در اختیار شما قرار میدهیم !! برای معرفی بهترین املاک منتظر تماس شما با مشاورین املاک جهان هستیم.

کارگزاران املاک جهان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خریدو فروش آپارتمان سرخرود خط دریا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *