توضیحات آگهی

خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود این آپارتمان با ویو ساحل دریا با نمایی مدرن، بنایی نوساز، آسانسور و سند مالکیت تکبرگ در سرخرود شمال کشور، استان مازندران واقع شده است.
برج ساحلی دارای ۲ خواب مستر با کف سرامیک می باشد. این آپارتمان نوساز با معماری اصولی ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ ۱۲۵ متر دارای ۱۷ طبقه که این واحد فروشی در طبقه ی ۱۴ با آسانسور ، پارکینگ ، انباری و ویوی عالی به دریا با تمامی امکانات رفاهی در منطقه ی خوب و خوش آب و هوا بسیار خوش ساخت به خریداران محترم ارایه می گردد. آپارتمان رو به دریا از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پروانه ساخت و پایان کار تکمیل بوده است. از تراس ساختمان می توان چشم انداز زیبایی از ساحل دریای خزر و مناظر اطراف دریافت کرد. فاصله ی آپارتمان تا دریا کنار آب و ساحل سرخرود و فاصله تا جاده ی اصلی سرخرود به محمود آباد و داخل شهر سرخرود ۹۰۰ متر می باشد بنابراین آپارتمان پلاک اول با موقعیت مکانی بی نظیر دسترسی راحتی به ساحل دریای خزر و مراکز خرید را برای شما هموطنان عزیز ایجاد شده است.
این آپارتمان پلاک اول در سمت دریا با بنایی نوساز، تراسی با ویوی عالی به ساحل دریای خزر و دسترسی راحت به مراکز خرید و آسانسور، پارکینگ، انباری و با تمامی امکانات رفاهی در منطقه ی خوب درویش آباد سرخرود شمال کشور، استان مازندران که قیمت هر متر مربع آن ۵۵ میلیون تومان و به مبلغ ۶،۸۷۵،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید آپارتمان ساحلی نوساز در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

کارگزاران املاک جهان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید آپارتمان ساحلی شمال در سرخرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *