2,100,000,000 تومان
شماره آگهی: 8780

توضیحات آگهی

خرید زمین در سرخرود با بافت مسکونی و سند مالکیت تکبرگ و با فاصله ی نزدیک به دریا داخل کوچه ای ویلایی در سرخرود شمال کشور، استان مازندران واقع شده است.
این قواره از زمین با مساحتی به متراژ ۳۲۵ متر و با بری ۱۳ متری با انشعابات کامل و با فاصله ی نزدیک به دریا و مراکز خرید بسیار مورد توجه قرار می گیرد. زمین مسکونی بدون هیچ محدودیت و منعی آماده برای ساخت و ساز ویلا می باشد زیرا از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت و بافت بودن را تکمیل بوده است. فاصله ی زمین مستقل تا ساحل محمودآباد سرخرود ۲۰۰۰ متر و فاصله تا جاده ی اصلی محمودآباد به سرخرود مازندران ۵۰۰ متر می باشد بنابراین زمین دسترسی راحت و آسانی به مراکز خرید و ساحل دریای خزر را فراهم آورده است.
خرید این زمین مسکونی در شمال مناسب ساخت ویلا در محله ی ویلایی و داخل کوچه ای ویلایی نشین با دسترسی آسان به مراکز خرید و همچنین فاصله ی نزدیک به دریا که این سمت محمودآباد و سرخرود سمت جنگل واقع شده و با سند مالکیت تکبرگ و انشعابات کامل می باشد و با قیمت مناسب که هر متر مربع آن ۶/۵۰۰ میلیون تومان و به مبلغ ۲/۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد مناسب خریدارانی است که قصد خرید زمین مسکونی ،ویلایی در سرخرود را دارند. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

کارگزاران املاک جهان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید زمین در شمال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها: