توضیحات آگهی

خرید ویلا قیمت مناسب سرخرود داخل شهر

قیمت ویلا نوساز در سرخرود . فروش ویلا قیمت مناسب در سرخرود . خریدار ویلا در سرخرود مازندران . این ویلا با نمایی شیک و مدرن ، بنایی نوساز ، دوبلکس با تراسی بزرگ و سند مالکیت تکبرگ به صورت مستقل در داخل شهر سرخرود شمال کشور ، استان مازندران واقع شده است.
بنای ویلا دوبلکس بوده و دارای 2 اتاق خواب با کف سرامیک می باشد. این ویلای نوساز با بهترین متریال روز ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 100 متر و در زمینی به متراژ 140 متر با کابینت ، هود ، گاز و تمامی امکانات رفاهی در محیطی مناسب و خوب به خریداران محترم ارایه می گردد. ویلای مستقل از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت تکمیل بوده است. از تراس بزرگ و شیک ساختمان می توان چشم انداز زیبایی از محیط و مناظر اطراف دریافت کرد و حیاطی زیبای آن با مسیر های موزاییک شده و با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و باصفا بسیار ماهرانه محوطه سازی شده است. فاصله ی ویلا تا دریا 900 متر و فاصله ی چندانی تا جاده ی اصلی ندارد بنابراین ویلا با موقعیت مکانی بی نظیر دسترسی راحتی به مراکز خرید و ساحل دریای خزر را برای شما هموطنان عزیز ایجاد کرده است.
این ویلای لوکس با قیمت مناسب ، بنایی نوساز ، دوبلکس با سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت ، تراسی بزرگ ، حیاطی زیبا ، دسترسی راحت به ساحل دریای خزر و مراکز خرید در محیطی مناسب و خوش آب و هوا در سرخرود شمال کشور ، استان مازندران به مبلغ 3/300،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید ویلا نوساز در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

املاک جهان در سرخرود

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید ویلا قیمت مناسب سرخرود داخل شهر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *