3,000,000,000 تومان
شماره آگهی: 9052

توضیحات آگهی

خرید ویلا نوساز مازندران
این ویلا در سمت دریا با نمایی شیک، بنایی دوبلکس، سند مالکیت تکبرگ و تراسی بزرگ به صورت مستقل در سرخرود شمال کشور، استان مازندران واقع شده است.
این ویلا با نمایی مدرن و بهترین متریال روز ،طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ ۲۰۰ متر و در زمینی به متراژ ۱۷۵ متر با پارکینگ، کابینت و تمامی امکانات رفاهی در محیطی امن و آرام به خریداران محترم عرضه می گردد. بنای ویلا دوبلکس بوده و دارای ۲ اتاق خواب با کف سرامیک می باشد. ویلای نزدیک به دریا از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پروانه ساخت و پایان کار تکمیل بوده است. ویوی عالی از محیط و مناظر اطراف با استفاده از تراس و روف گاردن بزرگ ساختمان به بیننده منتقل می شود و حیاط شیک ساختمان با مسیر های موزاییک شده و با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و باصفا بسیار ماهرانه محوطه سازی شده است. فاصله ی ویلا تا دریا ۵۰۰ متر و فاصله تا جاده ی اصلی ۱۰۰ متر می باشد بنابراین ویلا با موقعیت مکانی بی نظیر دسترسی راحتی به مراکز خرید و ساحل دریای خزر را برای شما هموطنان عزیز ایجاد کرده است.
این ویلا در سمت دریا به صورت مستقل با بنایی دوبلکس با سند مالکیت تکبرگ، مجوز ساخت، تراس و روف گاردن،حیاطی زیبا و فاصله ی نزدیک به ساحل دریای خزر و دسترسی ساده به مراکز خرید در سرخرود شمال کشور ،استان مازندران به مبلغ ۷/۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید ویلا ساحلی در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

کارگزاران املاک جهان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید ویلا نوساز مازندران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *