5,728,000,000 تومان
شماره آگهی: 1826

توضیحات آگهی

خرید و فروش زمین در سرخرود

خرید و فروش زمین در سرخرود، شهرکی با نگهبان، اطراف زمین ساخته شده، در محیطی ویلایی نشین و خلوت مناسب برای ساخت و ساز و سرمایه گذاری در شمال مازندران می باشد.

زمین با مساحت 358 متر و بر 12 متری، داخل بافت مسکونی، در کوچه ویلا سازی شده، دارای آب برق گاز، به قیمت متری 16 میلیون با بهای 5 میلیارد 728 میلیون تومان بفروش می رسد.

زمین فروشی در فاصله 1000 متری ساحل دریا و 150 متری جاده اصلی واقع شده است، بنابراین دسترسی شما خریداران و سازندگان به جاده اصلی، بازار، مراکز خرید، مرکز شهر ساحلی سرخرود و فروشکاههای زنجیره ای و ساحل دریا بسیار راحت و آسان خواهد بود.

زمین شهرکی با توجه به قیمت، لوکیشن و موقعیتی که در آن واقع شده است و با دارا بودن سند تک برگ مالکیت، مجوز برای ساخت و ساز بهترین گزینه برای سرمایه گزاران و سازندگان ویلا در شمال مازندران به شمار می رود.

پیشنهاد املاک جهان شعبه سرخرود به شما خریداران، سرمایه گزاران و سازندگان گرامی در شمال مازندران شهر توریستی، ساحلی و برند سرخرود خرید زمین با سند و مدارک تکمیل به قیمت مناسب با منطقه و دسترسی آسان به مرکز و نقاط اصلی شهر، همچنین ساحل دریا می باشد.

زمین شهرکی سرخرود / خرید زمین در سرخرود / زمین ساحلی سرخرود /زمین در شهرک ساحلی سرخرود / قیمت زمین در سرخرود / زمین سرخرود شهرکی / زمین سرخرود ساحلی / خرید و فروش زمین در سرخرود

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و فروش زمین در سرخرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *