15,000,000,000 تومان
شماره آگهی: 4606

توضیحات آگهی

رویان ویلا فروشی داخل شهرک

ویلا فروشی داخل شهرک در رویان با بهترین متریال روز و سازه ای مستحکم دارای بنای دوبلکس مدرن مناسب برای شما خریداران ویلا در شمال مازندران می باشد.

مدارک حقوقی این ویلا شهرکی و جنگلی : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت تکمیل بوده است.فاصله ی ویلای شیک و لاکچری از جنگل رویان ونوش 500 متر و از دریای ونوش در رویان نوشهر مازندران 2500 متر و فاصله از جاده ی اصلی رویان به نوشهر 2200 متر می باشد بنابراین ویلا با موقعیتی که دارد دسترسی ساده و آسانی به مراکز خرید ، فروشگاه ها داشته و دید جنگل و دریا را به طور همزمان فراهم آورده است.

این ویلای شهرکی با معماری اصولی و طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 350 متر و در زمینی به متراژ 663 متر با استخر چهار فصل دارای 4 اتاق خواب که سه خواب آن مستر و یک خواب در طبقه ی پایین با کف سرامیک موجود می باشد. این ویلای جنگلی داخل شهرکی امن و برند با نمایی بسیار شیک و مدرن ، بنایی نوساز ، دوبلکس ، استخردار ، تراسی با ویوی عالی به جنگل و دریا ، حیاطی بزگ با فضا سازی عالی در روستای توریستی ونوش محدوده ی ویلایی رویان شمال کشور ، استان مازندران به مبلغ 15،000،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد.

ویلا رویان / رویان ویلا / خرید ویلا در رویان / فروش ویلا در رویان / قیمت ویلا در رویان / خرید و فروش ویلا در رویان / ویلا جنگلی رویان / خرید ویلا جنگلی در رویان / فروش ویلا جنگلی در رویان / خرید و فروش ویلا جنگلی در رویان / ویلا استخر دار در رویان /

کارگزاری املاک جهان

22 / 11 / 1401