4,810,000,000 تومان
شماره آگهی: 8902

توضیحات آگهی

سرخرود فروش آپارتمان.فروش آپارتمان ساحلی در سرخرود . خرید آپارتمان نوساز در سرخرود . قیمت آپارتمان ساحلی در سرخرود . این آپارتمان با نمایی شیک و مدرن و ویوی عالی به ساحل دریای خزر با سند مالکیت تکیرگ در خط دریای سرخرود شمال کشور ، استان مازندران واقع شده است.
برج ساحلی دارای ۳ اتاق خواب که یکی از آن مستر با کف سرامیک می باشد. آپارتمان ساحلی با بهترین متریال روز ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ ۱۳۰ متر دارای ۶ طبقه که واحد های کل آن ۶ تا و این واحد فروشی در طبقه ی ۳ با انشعابات کامل ، آتشکده ، استخر و تمامی امکانات رفاهی از معماری اصولی بهره مند می باشد. ویوی عالی از ساحل دریای خزر و مناظر اطراف با استفاده از تراس و روف گاردن بزرگ ساختمان به بیننده منتقل می شود و از جمله امکانات آن می توان به آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، آتشکده و استخر اشاره کرد. آپارتمان سمت ساحل از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت تکمیل بوده است. فاصله ی آپارتمان تا دریا ۳۰۰ متر و فاصله تا جاده ی اصلی ۲۰۰ متر می باشد بنابراین آین واحد با موقعیت مکانی مناسب دسترسی ساده ای به ساحل دریای خزر و مراکز خرید را برای ساکنین محترم فراهم آورده است.
آپارتمان سمت دریا با نمایی مدرن و با چشم اندازی زیبا به ساحل دریای خزر و مراکز خرید ، بنایی نوساز ، سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت ، تراس و روف گاردن ، استخر ، آتشکده ، آسانسور ، پارکینگ ، انباری و با تمامی امکانات در خط دریای سرخرود شمال کشور ، استان مازندران که قیمت هر متر مربع آن ۳۷ میلیون تومان و به مبلغ ۴/۸۱۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید آپارتمان ساحلی نوساز در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

املاک جهان در سرخرود

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرخرود فروش آپارتمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *