6,950,000,000 تومان
شماره آگهی: 8836

توضیحات آگهی

سرخرود قیمت آپارتمان ساحلی.سرخرود قیمت آپارتمان ساحلی نوساز.خرید آپارتمان ساحلی سرخرود.قیمت خرید آپارتمان با ویو دریا سرخرود.خرید آپارتمان نزدیک به دریا سرخرود.این آپارتمان با نمایی مدرن، بنایی نوساز، آسانسور، سند مالکیت تکبرگ و تراسی با ویوی عالی به ساحل دریای خزر در سرخرود شمال کشور، استان مازندران واقع شده است.
آپارتمان رو به دریا با بهترین متریال روز، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ ۱۲۰ متر دارای ۶ طبقه که واحد های کل آن ۶ تا و این واحد فروشی در طبقه ی ۳ با انشعابات کامل، استخر، آتشکده، آسانسور، پارکینگ، انباری و تمامی امکانات رفاهی در محیطی ساحلی و دلنشین آماده ارایه به مشتریان محترم می باشد. برج ساحلی دارای ۳ اتاق خواب که یکی از آن مستر با کف سرامیک می باشد. آپارتمان نزدیک به دریا از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ، پایان کار و پروانه ساخت تکمیل بوده است. از تراس و روف گاردن بزرگ و شیک ساختمان می توان چشم انداز زیبایی از ساحل دریای خزر و مناظر اطراف دریافت کرد. فاصله ی آپارتمان ساحلی از دریا ۳۰۰ متر و فاصله تا جاده ی اصلی ۲۰۰ متر می باشد بنابراین آپارتمان با موقعیت مکانی بی نظیر دسترسی راحتی به ساحل دریای خزر و مراکز خرید را برای شما هموطنان عزیز فراهم آورده است
این آپارتمان با نمایی شیک، بنایی نوساز، سند مالکیت تکبرگ، مجوز ساخت با آسانسور، پارکینگ، انباری، استخر، آتشکده، تراس و روف گاردن با چشم انداز عالی به ساحل دریای خزر و مراکز خرید در محیطی خوش آب و هوا و ساحلی در خط دریای سرخرود شمال کشور، استان مازندران که قیمت هر متر مربع آن ۵۸ میلیون تومان و به مبلغ ۶/۹۵۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید آپارتمان ساحلی رو به دریا در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید. با تشکر از اعتماد شما.

کارگزاران املاک جهان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرخرود قیمت آپارتمان ساحلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *