4,250,000,000 تومان
شماره آگهی: 8893

توضیحات آگهی

سرخرود قیمت آپارتمان. خرید آپارتمان در سرخرود.فروش آپارتمان ساحلی در سرخرود.خریدار آپارتمان در سرخرود مازندران.این آپارتمان با نمایی شیک،بنایی نوساز و سند مالکیت تکبرگ و با ویوی عالی به ساحل دریای خزر در سرخرود خط دریا شمال کشور ، استان مازندران واقع شده است.
این آپارتمان نوساز با معماری اصولی و طراحی داخلی خاص با بنایی به متراژ ۱۲۵ متر دارای ۸ طبقه که این واحد فروشی با آسانسور و پارکینگ در طبقه ی ۲ قرار دارد. برج ساحلی دارای ۲ خواب مستر با کف سرامیک می باشد. از تراس بزرگ و شیک ساختمان می توان چشم انداز زیبایی از ساحل دریای خزر و مناظر اطراف دریافت کرد. این آپارتمان نزدیک به ساحل از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پروانه ساخت و پایان کار بهره مند می باشد. فاصله ی آپارتمان تا دریای سرخرود ۵۰ متر و فاصله تا جاده ی اصلی ۱۰۰ متر می باشد بنابراین آپارتمان با موقعیت مکانی بی نظیر دسترسی به ساحل دریای خزر و مراکز خرید را برای ساکنین محترم به راحتی فراهم آورده است.
این آپارتمان نزدیک به ساحل با نمایی شیک ، سند مالکیت تکبرگ ، پروانه ساخت ، پارکینگ ، آسانسور و با ویوی عالی به ساحل دریای خزر و دسترسی راحت به مراکز خرید در سرخرود منطقه ی خط دریا که قیمت هر متر مربع آن ۳۴ میلیون تومان و به مبلغ ۴/۲۵۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

کارگزاران املاک جهان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرخرود قیمت آپارتمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *