13,000,000,000 تومان
شماره آگهی: 4502

توضیحات آگهی

فروش ویلا در شمال

این ویلای شیک و سندار داخلی شهرکی امن و آرام با بنایی دوبلکس ، نمایی مدرن و لاکچری ، دوبلکس دارای سند مالکیت تک برگ منطقه ی رویان شمال کشور ، استان مازندران واقع شده است.
ویلا از کلیه مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت برخوردار می باشد. از تراس و روف گاردن وسیع ساختمان که همراه با آلاچیق و باربیکیو می باشد می توان چشم انداز عالی از جنگل و ساحل دریای خزر دریافت کرد و حیاط آن با مسیر های موزاییک شده و با باغچه هایی مملو از درخچه های سسرسبز و باصفا بسیار ماهرانه محوطه سازی شده است. فاصله ی نوساز از جنگل مازندران رویان 1500 متر و از دریای رویان شمال 2000 متر و فاصله از جاده ی اصلی رویان به نوشهر 2300 متر می باشد.
این ویلای دوبلکس دارای 4 اتاق خواب که سه تای آن مستر و یک خواب در طبقه ی پایین با کف سرامیک می باشد با بنایی به متراژ 350 متر و زمینی به متراژ 400 متر در محیطی خوش آب و هوا در رویان شمال کشور ، استان مازندران به مبلغ 13،000،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.
ویلا رویان / رویان ویلا / خرید ویلا در رویان / فروش ویلا در رویان / قیمت ویلا در رویان / خرید و فروش ویلا در رویان / ویلا جنگلی رویان / خرید ویلا جنگلی در رویان / فروش ویلا جنگلی در رویان / خرید و فروش ویلا جنگلی در رویان / ویلا استخر دار در رویان /

کارگزاری املاک جهان

شعبه رویان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش ویلا در شمال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *