8,200,000,000 تومان
شماره آگهی: 4508

توضیحات آگهی

فروش ویلا در مازندران

این ویلای سنددار و جنگلی داخل مجتمعی با نمایی بسیار شیک و مدرن و بنایی نوساز ، دوبلکس ، دارای سند مالکیت تک برگ در منطقه ی ویلایی رویان شمال کشور ، استان مازندران برای فروش در نظر گرفته شده است.
از تراس و روف گاردن ساختمان که به مساحت 40 متر می باشد می توان چشم انداز زیبایی از محیط و مناظر اطراف دریافت کرد و حیاط آن با مسیر های موزاییک شده و با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و باصفا بسیار ماهرانه محوطه سازی شده است. فاصله ی ویلای نوساز از جنگل رویان مازندران شمال 2000 متر و از دریای محدوده رویان به نوشهر 500 متر و فاصله از جاده ی اصلی رویان به نوشهر در استان مازندران شمال 200 متر می باشد .
بنای ویلا دوبلکس بوده و دارای 3 خواب مستر و یک خواب در طبقه ی پایین با کف سرامیک می باشد. این ویلای جنگلی با معماری اصولی ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 260 متر و در زمینی به متراژ 320 متر در منطقه ی ویلایی و خوش آب و هوای رویان شمال کشور ، استان مازندران به مبلغ 8/200،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.
ویلا رویان / رویان ویلا / خرید ویلا در رویان / فروش ویلا در رویان / قیمت ویلا در رویان / خرید و فروش ویلا در رویان / ویلا جنگلی رویان / خرید ویلا جنگلی در رویان / فروش ویلا جنگلی در رویان / خرید و فروش ویلا جنگلی در رویان / ویلا استخر دار در رویان /

کارگزاری املاک جهان

شعبه رویان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش ویلا در مازندران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *