توضیحات آگهی

فروش ویلا ساحلی در سرخرود شمال ایران

فروش ویلا ساحلی در سرخرود . قیمت ویلا ساحلی در سرخرود . خریدار ویلا سمت ساحل در سرخرود . این ویلا در سمت ساحل با نمایی مدرن ، کاملا مبله با استخر ، جکوزی ، سند مالکیت تکبرگ در سرخرود شمال کشور ، استان مازندران واقع شده است.
این ویلا با بهترین متریال روز ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 320 متر و در زمینی به متراژ 135 متر کاملا مبله با استخر ، جکوزی ، میز بیلیارد و تمامی امکاتان رفاهی در محیطی دنج و دلنشین از معماری اصولی بهره مند می باشد. بنای ویلا تریبلکس بوده و دارای 3 اتاق خواب که دو تای آن مستر با کف سرامیک می باشد. از تراس بزرگ ساختمان می توان چشم انداز زیبایی از محیط و مناظر اطراف دریافت کرد و حیاط شیک آن با مسیر های موزاییک شده و با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و باصفا بسیار ماهرانه محوطه سازی شده است. ویلای مستقل از کلیه ی مستندات حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت بهره مند می باشد. فاصله ی ویلا تا دریا 1000 متر می باشد.
این ویلا با نمایی شیک ، بنایی تریبلکس ، کاملا مبله با استخر ، جکوزی ، میز بیلیارد تراس ، حیاطدار در سمت ساحل به صورت مستقل در محیطی مناسب در سرخرود شمال کشور ، استان مازندران به مبلغ 6/500،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید ویلا ساحلی مستقل در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با کارگزاران املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

املاک جهان در سرخرود

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش ویلا ساحلی در سرخرود شمال ایران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *