8,300,000,000 تومان
شماره آگهی: 9056

توضیحات آگهی

فروش ویلا ساحلی در سرخرود
این ویلا در سمت دریا با نمایی شیک، بنایی دوبلکس، سند مالکیت تکبرگ و تراسی بزرگ به صورت مستقل در سرخرود شمال کشور، استان مازندران واقع شده است.
این ویلا با نمایی مدرن و بهترین متریال روز ،طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ ۲۰۰ متر و در زمینی به متراژ ۱۷۵ متر با پارکینگ، کابینت و تمامی امکانات رفاهی در محیطی امن و آرام به خریداران محترم عرضه می گردد. بنای ویلا دوبلکس بوده و دارای ۲ اتاق خواب با کف سرامیک می باشد. ویلای نزدیک به دریا از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پروانه ساخت و پایان کار تکمیل بوده است. ویوی عالی از محیط و مناظر اطراف با استفاده از تراس و روف گاردن بزرگ ساختمان به بیننده منتقل می شود و حیاط شیک ساختمان با مسیر های موزاییک شده و با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و باصفا بسیار ماهرانه محوطه سازی شده است. فاصله ی ویلا تا دریا ۵۰۰ متر و فاصله تا جاده ی اصلی ۱۰۰ متر می باشد بنابراین ویلا با موقعیت مکانی بی نظیر دسترسی راحتی به مراکز خرید و ساحل دریای خزر را برای شما هموطنان عزیز ایجاد کرده است.
این ویلا در سمت دریا به صورت مستقل با بنایی دوبلکس با سند مالکیت تکبرگ، مجوز ساخت، تراس و روف گاردن،حیاطی زیبا و فاصله ی نزدیک به ساحل دریای خزر و دسترسی ساده به مراکز خرید در سرخرود شمال کشور ،استان مازندران به مبلغ ۷/۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید ویلا ساحلی در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

کارگزاران املاک جهان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش ویلا ساحلی در سرخرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *