9,400,000,000 تومان
شماره آگهی: 8855

توضیحات آگهی

فروش ویلا سرخرود.فروش ویلا ساحلی سرخرود.فروش ویلا شهرکی سرخرود.خرید و فروش ویلا ساحلی سرخرود. قیمت ویلا سمت ساحل در سرخرود.این ویلا در سمت دریا داخل شهرک با نگهبانی دایمی، نمایی لوکس، بنایی دوبلکس و سند مالکیت تکبرگ در سرخرود شمال کشور، استان مازندران قرار دارد.
این ویلای نزدیک به دریا با معماری اصولی ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ ۲۱۵ متر و در زمینی به متراژ ۲۰۳ متر با نگهبانی دایمی ، دوربین مدار بسته و تمامی امکانات رفاهی در محیطی امن و خوش آب و هوا از بهترین متریال روز بهره مند می باشد. بنای ویلا دوبلکس بوده و دارای ۳ اتاق خواب که دو تای آن مستر با کف سرامیک می باشد. ویوی عالی از محیط و مناظر اطراف با استفاده از تراس بزرگ ساختمان به بیننده منتقل می شود و حیاط زیبای آن با مسیر های موزاییک شده بسیار ماهرانه محوطه سازی شده است. ویلای ساحلی از کلیه ی مستندات حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پروانه ساخت و پایان کار برخوردار می باشد. فاصله ی ویلای سمت دریا از دریا و لب ساحل سرخرود ۲۰۰ متر و فاصله ای تا جاده ی اصلی ندارد بنابراین ویلا دسترسی راحتی به ساحل دریای خزر و مراکز خرید را برای شما هموطنان عزیز به راحتی فراهم آورده است.
این ویلا با نمایی مدرن ، بنایی دوبلکس با سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت با دسترسی ساده به ساحل دریای خزر و مراکز خرید با حیاطی زیبا ، تراس و تمامی امکانات داخل شهرکی برند با نگهبانی دایمی در شهر ساحلی سرخرود شمال کشور ، استان مازندران به مبلغ ۹/۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید ویلا ساحلی شهرکی در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

املاک جهان در سرخرود

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش ویلا سرخرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها: