توضیحات آگهی

فروش ویلا ویو جنگل رویان شمال

فروش ویلا در رویان، دارای ویوی بی نظیر جنگل، در محیطی دنج و آرام با امنیت کامل، بهترین گزینه برای خرد ویلا در شمال، سکونت به صورت تفریحی یا دائمی در شمال مازندران می باشد.

این ویلای سمت جنگل با به کارگیری بهترین متریال روز ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 430 متر و در زمینی به متراژ 667 متر با کابینت ، دو عدد شومینه ، دو عدد پکیج ، دزدگیر ، استخری رو باز و با تمامی امکانات رفاهی در محیطی ویلایی و خوش آب و هوا از معماری اصولی برخوردار می باشد. بنای ویلا دوبلکس بوده و دارای 4 خواب مستر با کف سرامیک می باشد. از دو تراس بزرگ و شیک ساختمان که به مساحت 30 متر می باشد می توان چشم انداز زیبایی از جنگل و مناظر اطراف دریافت کرد و حیاط وسیع و زیبای آن با مسیر های موزاییک شده و با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و باصفا و با چراغ هایی رنگی بسیار حرفه ای و مدرن محوطه سازی شده است. ویلای شهرکی از کلیه ی مستندات حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پروانه ساخت و پایان کار بهره مند می باشد. ویلای نزدیک جنگل با موقعیت مکانی بی نظیر دسترسی به مراکز خرید و طبیعت بکر را برای ساکنین محترم به سادگی ایجاد کرده است.

این ویلای جنگلی با نمایی لوکس و مدرن داخل شهرکی برند با بنایی دوبلکس ، سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت ، کابینت ، دو عدد شومینه ، دو عدد پکیج ، حیاطی زیبا با فضایی مدرن و استخری رو باز ، دو تراس به مساحت 30 متری در محیطی خوش آب و هوا نزدیک به پارک جنگلی سیسنگان در منطقه ی رویان شمال کشور ، استان مازندران به مبلغ 18/000،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید ویلا جنگلی مدرن در رویان می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

خرید ویلا در رویان / قیمت خرید ویلا در رویان / ویلا جنگلی رویان / ویلا ساحلی شمال / رویان ویلا

کارگذاری املاک جهان

5 / 11 / 1401