7,300,000,000 تومان
شماره آگهی: 8783

توضیحات آگهی

قیمت ویلا در شمال
فروش

این ویلا در سمت دریا با نمایی مدرن، بنایی نوساز، دوبلکس با حیاط و سند مالکیت تکبرگ در سرخرود درویش آباد شمال کشور ،استان مازندران واقع شده است.
بنای ویلا دوبلکس بوده و دارای ۳ خواب مستر با کف سرامیک می باشد. این ویلای نوساز با معماری اصولی، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ ۲۴۵ متر و در زمینی به متراژ ۲۵۰ متر در محیطی ساحلی و خوش آب و هوا با تمامی امکانات رفاهی از قبیل : هود، کابینت، میز بیلیارد و حیاط به خریداران محترم ارایه می گردد. از تراس بزرگ ساختمان می توان چشم انداز زیبایی از محیط و مناظر اطراف دریافت کرد و حیاط شیک آن با مسیر های موزاییک شده و با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و باصفا بسیار ماهرانه محوطه سازی شده است. ویلای مستقل از کلیه ی مستندات حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ، پایان کار و پروانه ساخت بهره مند می باشد. فاصله ی ویلای مدرن تا دریا ۷۰۰ متر و فاصله ی چندانی با جاده ی اصلی ندارد بنابراین ویلا دسترسی ساده ای به مراکز خرید و ساحل دریای خزر را برای شما عزیزان فراهم آورده است.
این ویلا با نمایی شیک، بنایی نوساز، دوبلکس، تراسی بزرگ، حیاطی شیک، کابینت ،میز بیلیارد و تمامی امکانات در محیطی دنج و دلنشین به صورت مستقل داخل کوچه ای ویلایی در درویش آباد سرخرود شمال کشور، استان مازندران به مبلغ ۷/۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب ویلا ساحلی نوساز در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

کارگزاران املاک جهان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت ویلا در شمال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها: