توضیحات آگهی

ویلا فروشی داخل شهرک جنگلی نوشهر

فروش ویلا شهرکی نزدیک جنگل، با نگهبان دائمی، در محیطی خلوت و آرام با امنیت کامل، سند و مدارک تکمیل، فول امکانات، مناسب برای شما خریداران ویلا در شمال مازندران می باشد.

این ویلای شیک با به کارگیری بهترین متریال روز ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 300 متر و در زمینی به متراژ 270 متر با نگهبانی دایمی ، پارکینگ ، انباری در محله ی توریستی نخ شمال با تمامی امکانات رفاهی در سمت جنگل از معماری اصولی و با کیفیتی بهره مند می باشد. بنای ویلا دوبلکس بوده و دارای 3 خواب مستر با کف سرامیک می باشد. ویوی عالی از جنگل و ساحل دریای خزر با استفاده از تراس و روف گاردن بزرگ و شیک ساختمان به بیننده منتقل می شود و حیاط زیبای آن با مسیر های سنگفرش شده و با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و باصفا بسیار ماهرانه محوطه سازی شده است. ویلای مدرن از کلیه ی مستندات حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت بروردار می باشد. ویلای شهرکی فاصله ی چندانی با مراکز خرید ، جنگل و ساحل دریای خزر ندارد.

این ویلای جنگلی داخل شهرکی برند با نگهبانی دایمی ، بنایی نوساز ، دوبلکس ، سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت ، تراسو روف گاردن شیک با چشم انداز عالی به جنگل و دریا ، حیاطی زیبا با پارکینگ و انباری و تمامی امکانات در سمت جنگل در محله ی توریستی نخ شمال محدوده ی ویلایی نوشهر شمال کشور ، استان مازندران به مبلغ 10 میلیارد 500 میلیون تومان میلیارد تومان به فروش می رسد مناسب خریدارانی است که قصد خرید و سرمایه گذاری ویلا جنگلی مدرن در نوشهر مازندران می باشند گزینه ی مناسبی می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با کارگزاران املاک جهان در تماس باشید.

ویلا شهرکی در نوشهر / قیمت ویلا در نوشهر / ویلا جنگلی نوشهر / ویلا نوساز با سند نوشهر

کارگذاری املاک جهان