توضیحات آگهی

ویلا نما مدرن شهرکی حیاط دار در نوشهر

ویلا نما مدرن شهرکی در نوشهر، حیاط دار، در محیطی خلوت و آرام با امنیت کامل، ویو جنگل، بهترین گزینه برای خرید و سکونت به صورت تفریحی یا دائمی در شمال مازندران می باشد.

بنای ویلا دوبلکس بوده و دارای 3 اتاق خواب که دو خواب آن مستر با کف سرامیک می باشد. ویلای شهرکی با بهترین متریال روز ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 240 متر و در زمینی به متراژ 400 متر با اسپیلیت ، سیستم گرمایشی و جکوزی بسیار مدرن و خوش نقشه در سمت جنگل از معماری اصولی و با کیفیتی بهره مند می باشد. ویلای نوساز از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پروانه ساخت و پایان کار تکمیل بوده است. از تراس و روف گاردن بزرگ ساختمان که همراه با جکوزی می باشد می توان چشم انداز زیبایی از جنگل و ساحل دریای خزر دریافت کرد و حیاط زیبای آن با مسیر های سنگفرش شده و با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و باصفا بسیار حرفه ای محوطه سازی شده است.

این ویلای چنگلی داخل شهرکی امن و دسترسی آسان به مراکز خرید ، بنایی نوساز ، دوبلکس با سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت ، تراس و روف گاردن بزرگ و شیک با ویوی عالی به جنگل و ساحل دریای خزر ، حیاطی زیبا با فضایی سبز با اسپیلیت و جکوزی در منطقه ی نوشهر شمال کشور ، استان مازندران به مبلغ 12،000،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد مناسب خرید و سرمایه گذاری ویلا نوساز شهرکی در نوشهر مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

ویلا فروشی در نوشهر / خرید ویلا در نوشهر / ویلا نما مدرن نوساز نوشهر / ویلا دوبلکس جنگلی نوشهر

کارگذاری املاک جهان

4 / 11 / 1401