2,900,000,000 تومان
شماره آگهی: 11480

توضیحات آگهی

چمستان فروش ویلا نوساز و فلت

ویلا فلت در چمستان نوساز و کلید نخورده با سازه ای مستحکم سند دار فول امکانات دارای بهترین متریال روز گزینه ای مناسب برای خرید و فروش، سکونت و سرمایه گذاری در شمال می باشد.

ویلا در چمستان با مساحت 250 متر زمین و 125 متر بنای فلت، دارای 3 خواب، 2 مستر، با امکاناتی نظیر کمد دیواری، کابینت و هود، انشعابات، پکیج و شوفاژ، اسپیلت، حیاط سازی عالی، نورپردازی حرفه ای، تراس با چشم انداز زیبای شالیزار، نما مدرن، کف سرامیک درجه یک، سقف کناف، پروانه ساخت و پایان کار، سند تک برگ مالکیت، در فاصله 1500 متری جنگل و 600 متری جاده با قیمت 2 میلیارد 900 میلیون تومان بفروش می رسد.

املاک جهان شعبه چمستان کلوده آمل، به شما دوستان خریدار و سرمایه گذار در شمال مازندران، خرید ویلا نوساز و کلید نخورده، در محیطی امن و آرام، نزدیک به جنگل، جاده و مرکز شهر، با متریال عالی، سند دار، در کوچه ای ویلایی نشین و خلوت، با لوکیشن عالی و پیشرفت چشم گیر منطقه در آینده بسیار نزدیک را پیشنهاد می کند.

خرید ویلا در چمستان / قیمت ویلا در چمستان / ویلا قیمت مناسب چمستان / ویلا شهرکی چمستان / ویلا با سند در چمستان / خرید و فروش ویلا جنگلی شمال

کارگذاری املاک جهان

19 / 2 / 1402

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چمستان فروش ویلا نوساز و فلت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *