ویلا در کلوده

وبلاگ

9 مه 2023 266 بازدید
ویلا در کلوده

ویلا در کلوده

ویلا در کلوده | روستای کلوده مرکز بخش اهلم رستاق جنوبی شهرستان محمودآباد (یکی از شهرستان­‌های استان مازندران) محسوب می‌شود. این روستا که یکی از روستاهای قدیمی و مهم به حساب می­‌آید از پرجمعیت­‌ترین روستاهای شهرستان محمودآباد است.

امتیازات کلوده برای خرید ویلا

چنانچه تصمیم به خرید ویلا در بهترین و مناسب­ترین منطقه در شمال کشور را دارید، ویلاهای روستای کلوده می­‌توانند گزینه خوبی باشند. چرا که ویلا‌های واقع در این روستاها فاصله کوتاهی تا جنگل دارند به طوری­که در مدت دو الی سه دقیقه می­‌توانید به جنگل­‌های انبوه این منطقه برسید.

روستای کلوده در بین دو جنگل بزرگ بونده و تشبندان محصور شده است و از این رو مکانی مناسب جهت خرید ویلا می­‌باشد. از امتیازات کلوده برای خرید ویلا می‌­توان به داشتن آب و هوای مناسب و فاصله ده دقیقه‌­ای که تا دریا دارد اشاره کرد. این امر سبب شده است تا هم از میزان رطوبت هوا کم شود و هم شرایط مناسبی را جهت سکونت دائمی فراهم نماید. دسترسی، نوع ساخت ویلا، قیمت، متریال، امکانات، بومی­‌ها، شرایط پرداخت، اسکلت، منظره، همسایه­‌ها، جاذبه­‌ها و … مواردی هستند که یک متقاضی خرید ویلا آن‌­ها را در نظر می‌­گیرد. در نظر داشتن این موارد به یک خریدار کمک می­‌کند تا ویلایی را که از لحاظ قیمت و شرایط مناسب است خریداری نماید. با خرید ویلا در کلوده از امکاناتی همچون دریا، ارتباط راحت به شهر، جاده، جنگل و … می­توانید بهره ببرید.

ویلا در کلوده

ویلا در کلوده
ویلا در کلوده

هر منطقه­‌ای که امکانات زیادی داشته باشد قطعا قیمت بالایی هم خواهد داشت. منطقه­‌ای هم که به دریا نزدیک باشد ارزش و قیمت بالایی دارد. هر چقدر که فاصله از دریا بیشتر باشد از قیمت آن کاسته می­‌شود بنابراین چون روستای کلوده با دریا ده کیلومتر فاصله دارد و جنگل­‌های انبوهی هم در مجاورت روستا قرار گرفته است آب و هوای آن بسیار مطلوب است که همین امر می‌­تواند یکی دیگر از امتیازات کلوده برای خرید ویلا باشد.

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال یک تصمیم گیری بزرگ و مهم است. گاهی اوقات این طور به نظر می‌رسد که خرید ویلای زیبا و شیک در بهترین شهر مازندران می‌تواند دشوارتر از آنچه که تصور می‌شود باشد؛ اما در واقع این‌طور نیست! اگر مراحل خرید ویلای شمال را گام به گام دنبال کنید و از بهترین مشاوران املاک کمک بگیرید، قطعاً در عرض یک یا دو ماه می‌توانید ویلای مورد نظر خود را پیدا کنید.

مروری بر نکات تکمیلی قبل از خرید ویلای شمال


آن‌ها که از ابتدای تابستان شهر خود را به بهانه شمال ترک می‌کنند و حتی مرخصی چند روزه را به عنوان بهترین فرصت برای لذت بردن از فضای دل‌انگیز شمال مغتنم می‌شمارند، خوب می‌دانند داشتن یک ویلا در شمال چقدر می‌تواند لذت‌بخش و دل‌چسب باشد. ویلایی با چشم‌انداز دریا و جنگل، آن‌جا که جز زیبایی‌های خیره‌کننده چیزی نیست و جز آرامش مطلق رد و نشانی به چشم نمی‌خورد.

خرید ویلا در شمال به رغم این‌که خواسته قلبی و آرزوی دیرینه کثیری از افراد است اما به ذات دشوار تلقی می‌شود به ویژه برای آن‌ها که شمال را به خوبی نمی‌شناسند و با اقلیم مناطق مختلف شمال، بافت هر شهر، موقعیت زمین و جزئیات ویلاهای این خطه بیگانه‌اند. در چنین شرایطی یک مشاور املاک کاردان می‌تواند با شنیدن خواسته شما در این مسیر همراهتان باشد.

به سند ملکی ویلا توجه کنید.

یکی دیگر از نکات مهمی که بایستی هنگام خرید ویلا به آن توجه داشته باشید سند ملکی آن است. بنابراین می­‌توانید از مشاور املاک بخواهید که در خصوص سند ملکی ویلا تحقیق نموده و نتیجه را به شما اطلاع دهند. چرا که ممکن است بسیاری از افراد سودجو به دلیل ناآگاهی خریداران، ویلا و یا زمینی که به منابع طبیعی تعلق دارد را به فروش برسانند که همین مسئله بعد‌ها می­تواند برایتان دردساز شود.

به رشد سرمایه ویلا توجه نشان دهید.

هنگام خرید ویلا به این نکته هم توجه کنید که ممکن است در چند سال آتی بخواهید از سرمایه خود استفاده کنید. مطمئن باشید که با خرید ویلا در شمال سرمایه­گذاری بی‌­نقصی انجام می‌­دهید البته مشروط به این­که آن را با دید باز انجام دهید. به طور معمول مناطقی که گردشگران زیادی را به سوی خود می‌­کشانند و انتظار می­رود که آینده روشنی داشته باشند بهترین مناطق برای خرید ویلا هستند چرا که اگر تصمیم به فروش آن داشته باشید، ضمن افزایش قیمت، به راحتی می‌­توانید سود کنید.

ویلا در کلوده

ویلا در کلوده
ویلا در کلوده

به آب و هوای منطقه‌­ای که ویلا در آن واقع شده است توجه کنید.

چنانچه تصمیم دارید در یکی از شهر‌های شمالی ویلا بخرید، به تغییرات آب و هوایی که آن منطقه داراست توجه کنید. مثلا اگر دوست دارید ویلایی که می­‌خرید کنار دریا باشد از این موضوع اطمینان حاصل کنید که جزر و مد دریا آسیبی به ویلا نخواهد رساند و یا این­که بعد از گذشت مدتی، فرسایش خاک باعث ناامن شدن ویلای شما نخواهد شد.

به منظره ویلا توجه کنید.

اگر ویلا را با هدف گذراندن تعطیلات خریداری می‌­کنید باید به منظره­ روبه روی آن توجه بیشتری داشته باشید. ویلا باغ­‌ها، ویلا‌های جنگلی و ویلا‌های ساحلی بهترین گزینه­‌هایی هستند که برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح به شما پیشنهاد می­‌کنیم.

به کیفیت ساخت ویلا توجه نشان دهید.

مصالح و موادی که در ساخت یک ویلا مورد استفاده قرار می‌­گیرد بسیار حائز اهمیت است بالاخص اگر ویلا در مناطق آب و هوایی شرجی و بارانی بنا شده باشد. برای بررسی کیفیت ساخت ویلا سعی کنید در مورد سازندگان و صاحبان آن تحقیق کرده و از سازندگان غیرحرفه­‌ای دوری نمائید.

به نورگیر بودن ویلا توجه کنید.

یکی دیگر از مواردی که باید برای خرید ویلا در شمال به آن توجه داشته باشید نورگیر بودن آن است. به عبارتی ویلایی که انتخاب می­‌کنید بایستی زاویه تابش آفتاب به آن مناسب باشد و از روشنایی مطلوبی برخوردار باشد. ویلاهای جنوبی نور را از هر دو طرف دریافت نموده و از روشنایی بهتری برخوردارند این در حالیست که ویلاهای شمالی تنها از سمت جنوب نور مستقیم می­‌گیرند بنابراین اغلب به ساخت نورگیر و پاسیو نیاز دارند. پس اگر تصمیم داشته باشید ویلاهایی جنوبی خریداری کنید بهتر است بدانید که این ویلاها با قیمت بیشتری به فروش می­‌رسند.

به امنیت ویلا توجه کنید.

در خرید ویلا باید به موارد امنیتی ویلا و اطراف آن توجه داشته باشید و سپس وارد معامله شوید. بعد از معامله هم دیوار‌های اطراف ویلا را مورد بررسی قرار دهید و اگر نیاز به تعمیر داشت آن را تعمیر نمائید پس از آن به سراغ بخش‌های داخلی ویلا بروید. از این رو اگر هنگام خرید ویلا دیوار‌های نامشخص و خراب دیدید از خرید آن منصرف شوید و یا از صاحب آن درخواست کنید تا آن را تعمیر نماید. همان قدر که خرید یک ویلا می‌­تواند لذت­‌بخش باشد می‌­تواند شما را با مسائلی هم رو به رو کند که انتظار آن را نداشته­‌اید و حتی ممکن است شما را با دردسر‌های بزرگ­تری مواجه کند. بنابراین به شما توصیه می­‌کنیم پیش از خرید ویلا با فرد باتجربه‌­ای مشورت کنید و بدون آگاهی دست به معامله نزنید.

به امکانات موجود در ویلا توجه کنید.

ویلایی که خریداری می­‌کنید قطعا باید از امکانات پایه­ از قبیل آب، برق و گاز برخوردار باشد. چنانچه آب تامین شده آن آشامیدنی هم باشد که عالیست. اما امروزه با توجه به ماهیتی که اغلب مشاغل دارند دسترسی به تلفن و اینترنت هم از موارد حائز اهمیت محسوب می‌­شوند به طوری­که حتی ممکن است برخی افراد به دلیل نبود همین امکانات از خرید ویلای موردپسند خود صرف نظر کنند پس اگر شما هم از این دست افراد هستید به آنتن‌­دهی منطقه هم توجه کنید. البته باید گفت که ویلاهای شیک که امکانات ویژه­ای همچون استخر، سونا و … دارند از قیمت بالاتری برخوردار می­‌باشند.

درباره قیمت ویلا‌‌های اطراف پرس­و­جو کنید.

برای این­که درباره قیمت ویلا آگاهی پیدا کنید به شما توصیه می‌­کنیم به محلی که ویلا در آن واقع شده است بروید و از همسایگان در خصوص قیمت ملک در آن منطقه جویا شوید تا اطمینان حاصل کنید که سرتان کلاه نمی­‌رود. این را هم به یاد داشته باشید که سن بنا و امکانات آن در قیمتی که ویلا خواهد داشت تاثیر دارد و نمی‌­توان دو ویلایی را که در کنار هم بنا شده‌­اند قیمت یکسانی در نظر گرفت.

ارتباط با ما

09119212178

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط