خرید ویلا در شمال

وبلاگ

21 فوریه 2023 156 بازدید
ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال | اول چرا در شمال ویلا بخریم ؟ ویلا باید چطور باشد که در آینده دچار مشکل نشویم؟ و چطور سرمایه گذاری مناسبی روی ویلا انجام بدیم؟ در ادامه مطالب ما شمارا راهنایی میکنیم…

چرا ویلا در شمال

در واقع امروزه یکی از دلایل عمده‌ای که ما را به سوی خرید ویلای شمال سوق می‌دهد، این است که در سال‌های اخیر خرید ویلای شمال یا سرمایه‌گذاری در شمال، با خرید ملک و زمین، به عنوان یک سرمایه‌گذاری موفق و پر سود ثابت شده است. و از طرفی هم یک مکان شخصی برای آسایش و تفریح است.

جهان سنتر

از این‌رو است که آمار متقاضیانی که در سال‌های اخیر اقدام به خرید ویلای شمال کرده‌اند همینطور رو به افزایش بوده است و به همان نسبت میزان ساخت و ساز و رقابت در ساخت و ساز ویلا در شمال کشور نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است.

مقرون به صرفه‌تر است…

برای درک بهتر این مسئله کافیست که تنها قیمت زمین و ملک‌های مسکونی را در شهرهای بزرگ نظیر تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و … را مورد بررسی قرار دهید. سپس این قیمت‌ها را با قیمت زمین و ملک‌های مسکونی در شهرهای استان‌های شمالی کشور مقایسه نمایید.

حال به راحتی در خواهید یافت که با سرمایه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید زمینی با متراژ بالاتر، با موقعیت جغرافیایی بهتر و ملکی با استانداردهای بیشتر در شمال خریداری کنید. در صورتیکه با همان میزان سرمایه‌ای که در اختیار دارید، در شهرهای بزرگ به دلیل بالا بودن قیمت‌ها دچار محدودیت‌های قابل توجهی خواهید شد.

نکات مهم برای خرید ویلای ارزان در شمال

گاهی ممکن است قیمت یک ویلا در شمال بسیار پایین‌تر از سایر املاک منطقه باشد و شما را برای خرید وسوسه کند. توجه داشته باشید که برخی از این ویلاهای ارزان دچار مشکلاتی هستند که در اقدام اول ممکن است از نظر دور بمانند. از جمله این موارد عبارتند از:

• ویلاهای بدون سند

این نوع ویلاها ممکن است نظر شما را خیلی سریع جلب کنند به ویژه اگر بودجه کمی برای سرمایه‌گذاری داشته باشید. توجه کنید که با این نوع سرمایه‌گذاری نه تنها پول خود را دور ریخته‌اید بلکه با امکان کلاهبرداری بیشتری در مورد این نوع زمین‌ها مواجه خواهید شد.

• ویلای ارزان در مناطق ناامن

برخی از مناطق با قیمت پایین از امنیت مناسبی برخوردار نیستند از این جهت ممکن است مشکلاتی برای مالکان به وجود آورند.

• ویلاهایی که مشکل وراثتی دارند

گاهی برخی از ویلاهایی که به صورت وراثتی هستند. ارزان فروخته می‌شوند.

توجه داشته باشید که اگر این نوع املاک دارای مشکل باشند ممکن است در آینده شما را با مشکلات روبرو کنند. 

• ویلاهایی با امکانات غیر قانونی

گاهی ویلا با تجهیزات آب و برق و گاز که به صورت غیر قانونی وجود دارد معامله می‌شوند. در مورد خرید این نوع ویلا توجه کنید که هزینه‌های اضافی و مشکلات عدیده‌ای را پس از خرید ملک پیش رو خواهید داشت.

اگر به دقت همه جوانب امر را بررسی کنید و در هنگام خرید با مشاوران باتجربه مشورت کنید دچار مشکل در هنگام خرید ملک و عواقب منفی پس از آن نخواهید شد. 

با خرید ویلا در مازندران از چندین منظر بهره‌مند خواهیم شد:

1- مازندران از نظر گردشگری و جاذبه‌های فضای سبز، بسیار معروف و دیدنی است.

در واقع با خرید ویلا در مازندران به استانی اقامت خواهیم داشت که به دلیل تنوع بالا برای سفر، هیچ وقت این استان کسل‌کننده و تکراری نخواهد شد. و زندگی در چنین شرایطی همواره لذت‌بخش خواهد بود.

2- با خرید ویلا در مازندران در هر بار که قرار است به شمال سفر کنیم، دغدغه‌ای برای اجاره کردن ویلا نخواهیم داشت. به هر حال در تابستان که حجم سفر به استان‌های شمالی زیاد می‌شود، قیمت ویلاهای اجاره‌ای افزایش خواهد یافت.  

3- از آنجائیکه زمین‌های مورد تایید در مازندران برای ساخت و ساز ویلا در شمال بسیار زیاد بوده و از نظر نزدیکی به فضای سرسبز متنوع هستند، ما می‌توانیم متناسب با شرایط مالی خود و سلیقه، بهترین زمین را انتخاب نموده و ویلای خود را در آنجا احداث نماییم.

4- تصور کنید که شما یک ویلای دوبلکس در مازندران خریده‌اید.هرصبح که چشم بازمیکنید دورتادور خود انبوهی از درختان سربه فلک کشیده را میبینید.

آیا این صحنه چیزی شبیه به بهشت نیست؟ شما با خرید ویلا در شمال در واقع بخشی از سرمایه خود را در این زمینه صرف کرده‌اید.

5- شما می‌توانید با خرید ویلا در مازندران نه تنها خودتان از داشتن آن لذت ببرید بلکه با اجاره دادن آن، سود خوبی دریافت کنید.

6- البته حتماً نباید به قیمت دریافت هزینه، ویلای خود را در اختیار دیگران قرار دهیم. اگر در خانواده و اقوام خود افرادی را سراغ دارید که وسع مالی آن‌ها به حد اجاره ویلا نیست.

بعد از خرید ویلا در مازندران می‌توانید هر زمان که این افراد نیاز داشتند، ویلا را در اختیار آن‌ها قرار دهید و با شاد کردن آن‌ها سود معنوی داشته باشید.

ویژگی های ویلای مناسب در شمال

یکی از ویژگی ‌های ویلای مناسب در شمال، امنیت ساختمان است. امنیت ساختمان از دو دیدگاه اهمیت دارد؛

در دیدگاه اول: منظور از امنیت ویلا، ایمنی ساختمان است. یعنی هنگام ساخت ویلا، تمام استانداردهای ایمنی و استحکام سازه اجرا شده باشد، و موقعیت زمین ویلا به دور از موارد خطرزا قرار گرفته باشد.

از دیدگاه دوم: یک ویلای مناسب در شمال از نظر امنیت در موقعیتی ساخته شده ، که امکان سرقت یا ورود افراد متفرقه به آن وجود نداشته باشد. یک منطقه امن برای ساخت ویلا از هر نظر اهمیت دارد. اکثر مشتریان خرید ویلا، به گزینه امنیت ساختمان اهمیت زیادی می دهند.

یکی دیگر از ویژگی های ویلای مناسب در شمال، ابعاد و اندازه ساختمان است. این گزینه با متراژ ویلا هم بیان می‌شود. ویلایی برای خانواده ها مناسب است که از نظر تعداد اتاق یا متراژ سالن اصلی یا حتی متراژ زمین با نیازها آنها هماهنگ باشد.

متراژ ویلا به نوعی در امکانات ویلا هم منعکس می شود. مثلاً برای ویلاهای بزرگ تر می توان استخر خصوصی ساخت. ویلاهای بزرگتر می ‌توانند تراس اختصاصی یا امکانات دیگری نظیر مستر روم خواب یا تی وی روم داشته باشند.

جهان سنتر در شهر های مختلف هم شعبه دارد.برای اطلاعات بیشتر از ویلاها،باشماره زیر تماس بگیرید.

تماس با ما

 شماره تماس: 09119212178

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط