آپارتمان ساحلی رو به دریا

وبلاگ

23 فوریه 2023 295 بازدید
آپارتمان ساحلی رو به دریا

آپارتمان ساحلی رو به دریا

آپارتمان ساحلی رو به دریا ، مناسب ترین مکان برای افرادی است که انتظار خانه ای با منظره دریا را دارند. تا صبح دل انگیز خود را با صدای موج دریا آغاز کنند.

در دو قرن اخیر به دنبال رشد شهرنشین وهمچنین جریانات اقتصادی نامناسب، الگوی تولید مسکن نیز درکشورهای مختلف به تدریج تغییریافت.

 ایجاد مجتمع های آپارتمانی که به یک مسافرخانه و هتل بیشتر شبیه است تا یک واحدمسکونی . رونق فراوانی پیدا نمود .

با جمع کردن چمدان های سفر و راهی خطه سرسبز ایران، استان مازندران شدن حتی با وجود ازدحام جمعیت در ایام تعطیلات و ترافیک و شلوغی جاده ی هراز ، باز هم این سفر به دلیل آب و هوا ناب و طبیعت بکری که شمال ایران دارد خالی از لطف نیست. و برای گرفتن آرامش و انرژی تازه در این هوای شرجی با شبنم و نسیم ملایمی که صورت ها را نوازش می‌ دهد ، و روح ما را دوباره زنده میکند . بهترین زمان برای چشیدن این حس به یاد ماندنی در فصل بهار ، اردیبهشت ماه و حوالی خرداد ماه می باشد .

برای ساختن خاطرات فوق العاده در سفر به شمال، نیازمند این هستید که مکان مناسبی را برای استراحت و اسکان بین راهی خود انتخاب کنید، تا خستگی راه و جاده از شما دور شود.

هر یک از ما خواهان زندگی همراه با آرامش هستیم. صبح با نسیم ساحل و صدای موج دریا چشم بر این جهان بگشاییم و غروب در ساحل همان دریا مشغول قدم  زدن و لذت بردن از لحظات سرشار از آرامشمان شویم.

شهرهای بسیار زیبای استان مازندران، با آب و هوای معتدل و دلچسب و همچنین مناطق بسیار زیبا و دیدنی همگان را مجذوب خود کرده است تا حدی که هرکسی با یک بار گشت و گذار در آن دلباخته و قصد اقامت در یکی از شهر های این استان بسیار زیبا کرده است.

قیمت آپارتمان های ساحلی

طبق بررسی های انجام شده، قیمت آپارتمان ساحلی رو به دریا ، در مقایسه با خانه های ویلایی این مناطق ، مناسب تر است.

البته ممکن است ویلاهایی  نیز یافت شود . که قیمت آن مناسب تر از آپارتمان باشد. و همه ی این ها بسته به سال ساخت بنا ، مصالح بکار رفته ، معماری و از این دست موارد می باشد .  برخی افراد که قصد خرید ملک جهت سکونت و یا گذران اوقات در روزهای تعطیل سال را دارند ، ممکن است در همان ابتدا آپارتمان و یا خانه ای ویلایی را مد نظر خود قرار دهند . و برای اینکه با خیالی آسوده به خرید بپردازند، ترجیح می دهند که با مشاورین و کارشناسان در این زمینه مشورت کنند.

 در این میان هستند افرادی که بیشتر به دنبال ساختمان هایی می باشند که از نما، امکانات و امتیازات خاص و ویژه ای برخوردار باشند و چندان اهمیتی به قیمت نمی دهند.

آپارتمان ساحلی رو به دریا

بهترین شهرها جهت خرید آپارتمان های ساحلی روبه دریا:

– شهرستان سرخرود؛

میتوان از این شهر به عنوان زیباترین و خوش منظره ترین شهر ساحلی مازندران یاد کرد. شهرستانی با نوار ساحلی دیدنی و فوق العاده. پنت هاوس های این شهرستان و آپارتمان ساحلی رو به دریا ، بنا شده در آن، شهره ی خاص و عام است. برای افرادی که طالب ساختمان ها و ویلا های لاکچری و فول امکانات در شمال کشور هستند، این شهرستان، اولویت همه ی شهرهای مازندران می باشد. در ضمن لازم به ذکر است که سرخرود، گزینه ای بسیار مناسب و عالی جهت سرمایه گذاری امن و پر سود می باشد.

با سکونت در این شهرستان ساحلی، سبک جدید و فوق العاده ای از زندگی را تجربه کنید.

با این تصمیم می توانید هر زمان که اراده کردید به ساحل بروید و از هوای آن نهایت لذت را ببرید، چرا که در در چند قدمی شماست.

– شهرستان محمودآباد؛

این شهرستان با وجود وسعت نسبتا کمی که دارد، صاحب صنعت گرشگری بسیار پر رونقی می باشد. شهرستانی هم جوار با شهرستان نور که علاوه بر جاذبه ی گردشگری ساحلی آن، از منظر سرمایه گذاری نیز بسیار شهرستان خوبی است علی الخصوص سرمایه گذاری بر زمین های آن.

برای اشخاصی که مایل به خرید آپارتمان های ساحلی در مازندران هستند، شهرستان محمودآباد دومین شهری است که به شما عزیزان پیشنهاد می شود. این شهرستان نیز همچون سرخرود، در برخی فصول سال طرفداران خاص و ویژه ی خود را داراست.

جهان سنتر

آپارتمان های این شهرستان واقع در نوار ساحلی آن بوده و شما سروران تنها با یک سرچ ساده در سایت جهان سنتر و دریافت مشاوره از کارشناسان و مشاورین ما، قادر به خرید بهترین و ناب ترین آپارتمان ها، ویلاها و زمین ها در سواحل شهرستان محمودآباد خواهید بود.

– شهرستان نور؛

از دیگر شهرستان هایی که به منظور خرید آپارتمان های ساحلی معرف حضورتان می شود شهرستان نور است. ساحل این شهرستان با شرایط آب و هوایی بسیار مطلوبی که دارد، همگان را مجذوب خود کرده است. تا حدی که افراد زیادی قصد خرید ملک و املاک در این شهرستان همجوار با محمودآباد را کرده اند.

در کنار گزینه ی ویلاهای ساحلی، این شهرستان گزینه های دیگری نیز در اختیارتان قرار می دهد، گزینه ی ویلاهای جنگلی. از طرفی نزدیکترین شهر به نور، رویان می باشد که از ویلاهای خفن شهرکی  و همچنین ساحلی نیز بهره مند است و در ادامه بیشتر آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

آپارتمان ساحلی رو به دریا

– شهرستان رویان؛

با وجود اینکه می توان در این شهرستان به خرید آپارتمان های ساحلی پرداخت، از طرفی شهرت این شهرستان در ویلاهای لاکچری استخردار و فول امکانات و همچنین ویلاهای شهرکی می باشد.

طبق بررسی های انجام شده ، چنانچه بخواهیم از منظر ویلاهای پلاک اول ساحل ، و همچنین ویلاهای لوکس استخردار با متراژ بالا به آن نگاه کنیم . رویان اولین گزینه در این زمینه خواهد بود.

شهرستان بی نظیر رویان، طبیعت بکری از جنگل، کوهستان و جنگل را برایتان به تصویر می کشد.

این دقیقا همان طبیعتی است که همگان انتظارش را دارند.

– شهرستان نوشهر؛

چون این شهرستان در بخش غربی مازندران است.به نسبت قیمت آپارتمان های ساحلی اش گرانتر است.

نوشهر در کنار جاذبه های گردشگری خاص و فراوانش، از گزینه های بسیار ویژه ی خرید آپارتمان های ساحلی به شمار می رود.

هر که برای یکبار به نوشهر سفر کرده است، نه پای برگشتن داشت نه دلش را.

به همین منظور خواهان آپارتمان در این شهرستان ساحلی شد. با این کار هم تفریح خود را رقم زد و هم آینده ی اقتصادی خود و خانواده را تضمین کرد.

نوشهر جزو شهر های ساحلی پیشرفته و پر رونق مازندران می باشد و مراکز خرید بسیار لاکچری و فوق العاده ای را داراست.

پیشه ی زراعت، کسب و کارهای پر رونق . و صنایع پیشرفته . همگی در این شهرستان گرد هم جمع شده اند.

به همین جهت انتظار می رود که بهترین شهرستان برای خرید آپارتمان های ساحلی و سرمایه گذاری باشد.

اما بر اساس نظر گردشگران، نوشهر از جذابیت بیشتری برخوردار است.

آپارتمان ساحلی رو به دریا

در شرایط فعلی، با افزایش جمعیت و زیاد شدن مسافرین استان مازندران، زمین های شمال نیز کاهش یافته است. به همین دلیل شاهد افزایش ساخت آپارتمان های خط ساحلی هستیم، زیرا هم فضای کمتری از زمین را اشغال می کند، و هم اینکه افراد، از تعداد واحد های مسکونی، بیشتری برخوردار می شوند. چه بسا که قیمت این واحد آپارتمان ها مقرون به صرفه تر از خرید ویلا در شمال می باشد.

قیمت آپارتمان ها و ویلا ها بستگی به موقعیت مکانی و قرار گیری آن ها در مناطق مختلف شمالی دارند . برای مثال آپارتمان های خط ساحلی حدوداً از متری 20 میلیون تومان شروع می شوند . جنگل و بعد به شهر نزدیک تر شوید، و آن آپارتمان هر چقدر در منطقه بکر و آرامی قرار داشته باشند بر قیمت آن افزوده می شود . و بلعکس، اگر آن آپارتمان و یا ویلا، در کنار مساجد و مدارس قرار گیرد، از قیمت آن کاسته می شود.

قیمت خرید ویلا هم به همین گونه است که، هر چقدر در کناره های ساحل و دریای خزر باشد گران تر است . برای مثال، قیمت ویلا ها در چمستان ارزان تر از دیگر نقاط شمالی می باشد. و گران ترین شهر ها برای خرید ویلا، می توان به ترتیب به، رویان، رامسر، نور و محمودآباد اشاره کرد.

جهان سنتر

مناسب ترین آپارتمان ها برای خرید، در شهر های مازندران می تواند، نقاط شمالی هر شهر باشد. که دارای چشم انداز های عالی و جاذبه های گردشگری فراوانی هستند.

به طور کلی خرید آپارتمان ساحلی در شمال ، برای سرمایه گذاران و خریداران بسیار مقرون به صرفه می باشد . و یک سرمایه گذاری بسیار کم ریسک و پر سود است که می شود با مبلغ سرمایه پایینی این سرمایه گذاری را انجام داد.

خانواده ها و افراد زیادی در این واحدهای آپارتمانی زندگی می کنند . که هر کدام خصوصیات رفتاری و اخلاقی خاص خود را دارند و کنار آمدن با خصوصیات هر کس . یکی از مهم ترین شرط های آپارتمان نشینی است.

در واقع شما با خرید آپارتمان ساحلی صاحب یک واحد مستقل در ساختمانی چند طبقه می شوید که برای سکونت در این واحد ساختمانی باید قوانین آپارتمان نشینی را رعایت کنید.

رشد شهرک های آپارتمانی ساحلی در شمال

در این ۱۰ سال اخیر با رشد صنعت گردشگری ساخت و سازها در شهرهای شمالی رو به افزایش بوده است.

این شهرک ها ی ساحلی خود دارای مزیت های بسیار زیادی می باشند، ارزان بودن و امنیت بالا از مهم ترین فاکتورهای شهرک های آپارتمانی ساحلی می باشد.

این شهرک ها از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی هیچ گونه کمبودی ندارند و سرمایه گذاران و خریداران می توانند با خرید آپارتمان های شهرکی ساحلی از این امکانات بی نظیر بهره مند شوند.

امروزه آپارتمان های شهرکی ساحلی به خاطر محیط و فضای خاص خود در اطراف سواحل بیشتر مورد توجه خریداران می باشد و خریداران این گونه شهرک های ساحلی را به واحدهای مستقل آپارتمانی ترجیح می دهند.

این آپارتمان ساحلی رو به دریا ، با رعایت تمامی فاکتورهای نوین شهرسازی . ساخته می شود . و معمولا این آپارتمان ها نسبت به نفوذ رطوبت و نم و همچنین زمین لرزه مقاوم می باشد.

سخن پایانی:

پروژه‌های ساختمانی در حال گسترش هستند . و به دلیل افزایش جمعیت ، و تغییر سبک زندگی ، این پروژه‌ها به سمت آپارتمان‌ها و برج‌های بلند تغییر جهت داده اند . بر همین مبنا خانواده‌هایی که تصمیم دارند در آپارتمان‌ها زندگی کنند باید به قوانین زندگی در آپارتمان آشنا باشند.

تمام افرادی که در آپارتمان‌های کوچک زندگی می‌کنند برای تعطیلات، سفرهای شمالی را انتخاب خواهند کرد. این افراد سعی می‌کنند تعطیلات آخر هفته را به مدت دو یا سه روز در طبیعت زیبای شمال سپری کنند. برای این کار، آپارتمان ساحلی رو به دریا ، پیشنهاد می‌شود.

ارتباط با ما

09119212178

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط